Betl bebeğim 1.5 aylık önceden düzenli her gün kakasını yapardı ama son zamanlarda 2 3 günde bi tuvaletini yapiyo. Sadece anne sütüyle besleniyor. Acaba doymadığı için mi böyle bilemiyorum ??