Pnr-mrza Bir bucuk aylık bebeğinizle uçak yolcuğu yapan var mı tecrübe edenler bilgilendirebilir mi:))
Angelia Pnr-mrza ben yaptım. Çok da kolay olmuştu. Sadece doktorum kalkış ve iniş esnasında mutlaka emzirmemi söylemişti ve öyle yapmıştım.