Kızı 22 aylık. 2 gün normalse bir gün kusuyor ve o gün hep ishalli geçiyor. Tam toparlandı diyorum hopp iki gün sonra yine aynı şeyler. Geve uyksundan öğürerek uyandığı bile oldu. Tahliller temiz çıkıuor ama çocuk harap oldu. İştah sıfırlandı😔artık korku oluştu bemde hep böyle olacak diye geçmiyor. Neden olabilir??? Başına gelen var mı? Ateş yok bu arada. Sadece kusma ve ishal