Canserko smaktroll meme mama şeklinde beslenen bebeğime dr tavsiyesi ile 4. Ayda 3 gün kuralı ile başladık ek gıdaya. Prematüre dogdu, gelişimi öndeydi. Hala öyle. Bilmiyorum sebeplerden biri bu mu. 2,5 ay emdi.
Busrazeyn smaktroll 5 aylik bebegim Doktorum balasyabilirsin dedi cok hevesli sofrayi gorunce agliyor agzini aciyor sapirtatiyor Meyvelerden corba sularindan az az verdim denemek amaciyla hevesli yemek istedigini gördüm doktorumda 3 gun kuraliyla baslayabilrisin dedi bakalim.
Mirac67 SeninAnnenBirMelektiYavrm 6.ay bittikten sonramı başladınız yoksa 6. Aya girincemi bizde 5ay 5 günlük olduk ne zaman başlamam gerekir
Hkubraaa smaktroll gelişime göre her bebek farklı olabilir doktorumuz 5.ayi uygun gördü. Deneyeceğim artık bakalım
Minnosanne06 smaktroll hayır olmadı şu an 9 ay 25 günlüğüz. Ayından önde meyve ve sebze et türevleri balık tavuk yiyo
Evin14 Canserko evet bizde mamayla devam ettimiz için bizede tadıma başlayın dedi doktorumuz 4 ay 10 günlüğüz
SeninAnnenBirMelektiYavrm Mirac67 6. Ay bitince başladım. Doktorlar bu şekilde öneriyor. Eğer sadece mama ile besleniyorsa o zaman erken başlatabiliyor doktorlar. Ama sadece anne sütü ise kilo alımıda iyiyse 6. Ayın bitmesini bekliyorlar. Siz yine danışın en iyisini doktorunuz söyler.
aslisa35 smaktroll doktorumuz 5 buçuk aylıkken tadımlara başlattı şuan 7 buçuk aylığız 3 öğün yiyoruz ama 5 6 çay kaşığı anca yiyor