Azerr memeyi kesme ya yapma. Acısı var diye öyle. Sabret düzelecek. Bebeğin için hiçbir besin anne sütü kadar kıymetli değil. Bağışıklık için şart. Vazgeçme. Sen yine de bol bol emzir. Mamayı da biberonla verme meme reddi yaşarsın. Kaşıkla ver. Pamukçuk geçimce de anne sütü ber sadece mamayı verme. Yapay bir besin bebeğine ne kadar faydalı olabilir ki.