Arkadaşlar selam kızım 10 ay 15 günlük salı gecesi ateşlendi doktora gittik boğazları kötü üşütmüş dedi dolven verdi gönderdi. Ama hala cok yükseliyor ateşi 38.9 oluyor ılık dus aldırıyorum vs ama bi an düşüyor sonra hop yine yükseliyor. Sabahtan beri gram uyumadı bu saat oldu. Sallıyorum uyuyor bırakınca hemen uyanıyor. Bebekleriniz böyle olunca neler yapıyorsunuz yardım edin lütfen bende bitik durumdayım. Bu inatcı ateş kac gün sürer. Bir daha doktora gitmeye gerek varmı sizce 😭