Merhaba 1 ay bir haftalık bir bebeğim var ve uzamış sarılığımız da mevcut bu yüzden hep 2 saatte bir emzirdim bazen çok derin uykularından bile uyandırdım gündüz gece farketmeksizin. Ama bir haftadır gündüz neredeyse hiç uyumuyor 5 10 dakikalık kısa uykuları var acaba uykuları sürekli uyandırdım diye mi böyle oldu :( uyutmak için ise emzirip bilmem kaç saat kadar uyutmaya çalışıyoruz. Çalışıyoruz çünkü ben ve annem bakıyoruz şuan ama annem birkaç haftaya gidecek(çok uzakta kalıyor benden) bir yandan tek başıma kalınca ne yapacağım korkusu yaşıyorum zaten bir yandan da bebeğim hiç mi hiç durmuyor sürekli ağlıyor ve mızmız Bugün sürekli memedeydi ama asla asla durmadı ağlaması en son mama yapıp verdim ve öylelikle durdu.20 saatin sonunda uyudu. Mama vermeyi çok düşünmemiştim çünkü kilo alımı da kirlettiği bez sayısı da iyi diyordu. Sütüm yetsin diye göğüs ucum yara olmasına rağmen hem istediği her zaman emziryorum hem de sağmaya çalışıyorum takviye olarak birşeyler deniyorum vesaire ama sütüm mü yetmiyor ne yapmam lazım o kadar bocalıyorum ki ilk bebeğim olduğu için sanırım böyleyim umarım kırıcı bişeyler okumam burada çünkü ben de sizler gibi çocuğunu düşünen ve onun için uğraşan bir anneydim cevap verenler için şimdiden teşekkürler