canbumi Kızlar bebeğim yaşına yeni girdi 12.5 aylık. Artık emerken ısırmaya başladı. Emmiyor ısırıyor. Emziremiyorum. Hayır dediğimde de hemen ağlıyor. Ne yapıcam göğüslerim şişti emmediğinden , ısırdığı içinde acıyolwr😢
leopar canbumi 😂😂Benimki vallahi millet ilk emzirmede göğüs yarası çeker ben ise 1 yılda 5,6 defa çektim dünde yeltendi direk kızdım burnunu sıktım (burda okudum gerçekten işe yarıyor direk bıraktı )
Findikzadem canbumi benimki emiyor ısırıyor emmeye devam etmezse ağlıyor çok canım yanıyor bana da bir yol gösteren olur inşallah sizin vesilenizle
Deross canbumi hiç Tepki vermedim hemen göğsümü çekip emzik verdim her defasında aynısını yaptım..şimdi Emerken elinde emzik oluyor ısırmak isterse emziği alıp ısırıyor..suan zaten hayırdan anlamazlar tepkisiz kalıp emmeyi çekmeniz lazım
Elfelf475 leopar ya gerçekten ben bunu 10 aylıkken yaşadım su anda iyileşti ama Sanırım tepki vermeyince yapmıyorlar ama iyileşmesi 3 haftamı aldı 🥲
Sibumi Benim de ısırıyor hayır diyorum çıkarıyorum. Daha sonra emziriyorum. 1 yasa girince isurmaya başladı. Ama aynı zamanda kolum vs tenim olan yer denk gelirse orayı da ısırıyor.
leopar Elfelf475 evet çabuk iyileşmiyor çünkü sık emiyorlar her emmede de yara açılıyor dediğim gibi yap tekrarlamıyorlar
Burcubuse26 9 aylık bebeğim de ısırmaya başladı doktor kesinlikle tepki verme dedi gülmedim yada hayır demedim çok acıdı ama sustum kollarımı falan cimcikliyor heryerimi parçalıyo ona çözüm bulamadım bende memeyi ısırmayı şu ara unuttu inşallah yapmaz bidaha😏 tepki verme dikkatini dağıt dedi cimcikerken falan