6.30 da bazen 7 ye 10 kala ayaktayız gece de 4-5 kere sebepli sebepsiz uyanır akşam 9 da uyur 11-5 da mamaya uyanır 3 ile 3.5 de mamaya uyanır eğer güzel uyuyorsa 5 dr mamaya uyanır bi düzen yok düzen kurduğum tek şey saat 9 da uyumadı Oda o istediği için her yolu denedim gece bir iki mamaya uyanması için bir gün iyise 2. Gün bozuluyor rutinde yaptım olmadı ne zaman düzene girecek bilmiyorum valla ben de artık yoruldum üstelik çalışıyorum gece evin için de gezinen hayalet gibiyim deliksiz uyku nedir unuttum.