Nihalalp Merve_54 dediğim gibi bence bir sorun yoktur benimki 10 aylik hal surunmuyor bence vakti gelmemiş ama bir gösterin içiniz rahat etsin
Wanderlust Merve_54 batil inanc inanmayin bebegim 9 aylik yurudu evde et eksik olmaz dogdugundan beri protein agirlikli beslendim hep
Pialvi Merve_54 canım benim bebeğim de öyleydi..hafif de kiloluydu..10.ayın da bastı..bence korkulacak bir şey yok..Kurban eti mesela kızım doğduğun da üzerine gelmişti ama biz hiç basma olayı yapmadık..
Minisinannesiii Merve_54 bizde 40 çıkmadan et aldık ama oğlum 2 aylığından beri dimdik basardı ayaklarının üzerine batıl inanç bence
Umayy16 Merve_54 benim kizda basmak istemiyodu 6.7. ayinda ben de yurutec aldim zararli diyolar ama benim kizim onun sayesinde basmayi ogrendi. Simdi biraktirdin yuruteci 10 aylik basiyo tuttugumuz zaman pes etmeyin her cocugun gelisimi farkli
Merve_54 Umayy16 koyuyorum bir sürü oyuncak var hatta biraz dursun diye yürütece koyup tv açtm bıraz durdu ama sıkıldı 10 dk durdu tv baktı ama basmadı yine ayakları vücuduna göre çok küçük ondanda olabilir mi diyorum
Senayys Merve_54 çoğu kişi zararlı diyor ama bebeğim 6 aylık yürüteç sayesinde basmayı öğrendi ben çok memnun kaldım tavsiye edebilirim 🤭