Kasev rahimde açıklık varsa yapıyorlar canım. 20.haftaya kadar yapılması gerekiyor. Benim ilk kızım 34 de doğdu. 7 sene sonra bi cesaret edip ikinciye hamile kaldım. Erken doğum riskimi felan herşeyi hesapladık ona göre ilerliyorduk doktorumla amaaaa buda erken oldu 28 haftalık doğdu🤦🏻♀️ Demem o ki kaderde varsa hepsi oluyor