Kızlar internette hergün hatta günde 2-3 kez burun temizliği yapılması gerektiği yazıyor. Serum fizyolojik aldım ama kullanmaya korkuyorum ara sıra yaparım hadi neyse ama nasıl hergün birkaç kez yapacağım ki öyle belirli bi tıkanıklık yok 🤷🏻♀️ Genelde siz nasıl kaç günde bi yapıyorsunuz ?