Arkadaşlar selam,
Atatürk Üniversitesi açıköğretim lisans çocuk gelişimi bölümüne yerleştim. Kaydımı e-devlet üzerinden yaptım. Dönem harç ücretini ne zaman yatırmalıyım? İnternette akademik takvimde belirtilen tarihlerde yatırın yazıyor. Akademik takvimi aşağıya bırakıyorum. Tarihler biraz ileri çok tereddütte kaldım. O tarihlerde yatırsam problem yaşar mıyım? Bilenler yardımcı olabilir mi?
