Kahvelianneee Kızlar normal midir bu durum ağzından gaz çıkarırken kustu aynı anda direk çıkardı böyle. Emzirdim 10 dk geçti gazı çıksın diye omzuma koymuştum ama gaz çıkarıp attırarak kusunca telaş ettim. İnternette reflü yazıyor korktum yaşayanlar var mı böyle🙏🏻
happy_mother Kahvelianneee çok normal bir durum mama veriyormusun? Benim beneğim 45 günlük doğumdan beri mama takviyesi devam ediyoruz genelde mama yedimten sonra fışkırtarak kusar arada bir ama normal bir durum içiniz ferah olsun
Buse18062 Ben normal diye biliyorum , duyduklarını anlamadan emdikleri için çok içiyorlar , fazlasında çıkarıyorlar , benim bebeğimde de olmuştu , doktor öyle demişti
Kahvelianneee Buse18062 yani çıkarması normal tabi ama böyle fışkırarak bide gaz çıkararak kusunca telaş ettim ben
Elifffko Çok uğrastım o fışkırarak kusma olayında. Sanırım 3 ay gibi bi sürede atlatmıstık sonra asla olmadı tekrarlamadı. Ama hergün kusuyodu fışkırarak ve büyük insan gibi içim gidiyodu. Doktor reflü degıl dedı elıyle kontrol ederek mide kapakçıgı gelişirken olurmus aynı zamanda
Sevallllllll Cok emiyorsa yada mama alıyorsa hemen hemen bir cok bebekte oluyor yetişkin gibi kusuyorlar resmen panik oluyorsun ama normal bir durum merak etme