Normal doğum yapan anneler, dikişleriniz ne kadar sürede iyileşti? Ben doğum yapalı 18 gün oldu ama ara ara iki dikişim hala batıyo. Dikişlerimin en arkasında iki küçücük bitişik şişlik var sanki içten dışa çıkmış gibi ama akıntı falan yapmadı, patlamış mıdır acaba, fikri olan varsa yazarsa çok sevinicem 🙁