kahvekokusuu Selin1234 yer var aslinda ama bahce katindayim güneş gören yerde kaldırıma denk geliyor malesef orası olmaz arka tarafta hiç güneş almıyor
Selin1234 kahvekokusuu ben cam a ip taktım demirin e yüksek giriş te oturuyorum kendi havası ile gölgede iki günde kuru yor güneşe koymuyorum
Aslmra80 kahvekokusuu hiç haşlamam. Ayiklarim yıkar buzdolabı poşetlerini koyar atarim mis gibide oluyor