Kızım 1 yaşına girdi ama saçı alnına dökülmüyor bile. Kulakları öyle apaçık duruyor saçları çok kısa. Uzamayacak diye korkuyorum kazımaya da kıyamıyorum. Şimdiye kadar hep erkek bebek mi diye çevreden soru alıyordum sinirlerim bozuluyor ister istemez. Kestirsem uzar mi yoksa 1 yaşından sonra saçı uzayanlar var mi fikir almak istiyorum