Merhaba güzel anneler 10 günlük anneyim ilk bebeğim bebeğime sürekli bakasim geliyor ona baktıkça aglayasim geliyor mutluluktan ama uyurken oluyor bu sanki benden gidecekmiş gibi hissediyorum benim mi daha inanmıyorum bu durum ne zaman düzelir sizlerde böyle hisler yaşadınız mi