Aynı gündeyiz bu konu benim de kafamı karıştırıyor. Bizimki kolik bir de uyanık kaldığı saatlerde sürekli emmek istiyor 2 saat ile sınırlı bırakmaya özen gösteriyorum. Mama 45 cc veriyordum 70 bazen 80e çıkardım doğru mu yapıyorum emin de değilim. Doktorum da sık sık mama+emsin diyor bu sefer de gaz yapıyor. Kafam çok karışık
[silindi]