merhaba güzel anneler oğlum 16 aylık yurumeye başladığından beri parmak ucuna basıyor . çocuk nöroloji , ortopedi gördü herhangi bir sıkıntı yok alışkanlığından dolayı bu sekilde yürüyormuş .. alışkanlık olduğu içinde biraz zaman alır topuğuna basması dediler .. bu konuda yaşadığınız tavsiye edebileceğiniz bir şey varmı .. götürmek istediğim fiizik tedavi doktoru izindeymis yaklaşık bir ay sonra randevu veriyor ozmana kadar ne yapabilirim yaşayan oldumu bu durumu