Kızım 1 yaşına girmesine 2 hafta kaldı 6. Hastalıktan şüphelendi doktor ama el ayak hastalığı da olabilir dedi 2 gündür ateşi var ara ara 39 buçuk oluyo serum iğne ilaç verildi ama çok korkuyorum havaleden bilgisi olan var mı ateş ne zamana kadar olucak düşürmek için neler yaptınız?