Bebeğim 16 aylık sinirlenince kafasına vuruyor. Her defasında anlatıyorum bu davranışı yapmaması getektiğini kafasının acıyıp canı yanıp üzüleceğini ce daha birsürü detaylı şekilde fakat hala yapıyor yaklaşık 1 aydır. Kimseden gördüğü bir hareket değil, çevreden de görmedi parkta vs. Nerden öğrendi nerden alışkanlık kazandı anlamıyorum. Nasıl vazgeçirebilirim kendine zarar veriyor altında hep izler oluyor. Çok üzülüyorum 😞 bu durumu yaşayan var mı