Liliyy geçen yaz kızım 1 yaşındayken kanguruya koyup festival yürüyüşüne uzaktan eşlik etmiştik, kalabalık içinde kalmamak için konser başlamadan geri eve dönmüştük. Kangurunuz varsa daha rahat edersiniz, kalabalığın ortasına girmeseniz de etraf yine kalabalık olur. Gidilebilir bence, uzaktan ses de fazla gelmez