Sevilay61 doktor bilgilendirse daha iyi olur aslında o konuda☺️ Her bebek aynı olmuyor miktar söylemem yanlış olabilir ama şöyle diyim kutuda ayına göre yazan miktardan daha az yapıyorum. Genelde emzirmeye çalışıyorum, daha çok gece veriyorum mamayı. Kilo alımı bizim de az. Ama artık ayda 400-500 gr almaları gerekmiş