Litfenama Eliiif1 ben anne sütü ve mama takviyesiyle ilerliyorum. Anne sütü daha fazla ama mama öne geçerse doktorum iki çay kaşığı su ver demişti. Mama yoğun olduğu için böbreklerini yorarmış. Siz de doktorunuza danışın mutlaka.