Kızlar 2 ay önce bı lazer epilasyon merkeziyle 1000 TL ye 3 bölge epilasyon için anlaştım bana cihazlarının orjinal olduğunu vs ballandıra ballandıra anlattı bende o anda direk kabul ettim sözleşme falan imzaladım 100 TL kapora istediler onu bıraktım faturasını aldım neyse araştırdım ettim cihazın orjinal olmadığını öğrendim ve vazgeçtim gitmekten paket iptali yaptım yani 2 aydır beni arıyorlar gelin imzalarınızı alın evraklar muhasebeye gitti toplam tutarın %30 ödemeniz lazım gibi şeyler söylediler bende zaten kapora ödediğimi vazgeçme durumunda kaporamın yapacağını bildiğimi bunun dışında bı ödeme yapmayacağımı söyledim bugün tekrar aradılar ve muhasebeye bildireceklerini avukatla görüşeceklerini falan söylediler bende mahkemede görüşelim muhatabım değilsiniz dedim kapattım neyse sorum şu ben mi yanlış biliyorum bunların böyle bı hakkı var mı hiç bir şekilde hizmet almadım haksız kazanç değil mi bunların yaptığı