Selamlar herkese. Bugün yaşadığım bir sorundan bahsetmek istiyorum ki herkesin bilgisi olsun ve paranız ve zamanınız çöpe gitmesin diye.
Eday Spectra marka hastane tipi süt sağma pompası kiraladım bir aylık. Çok güçlü bir makinası olsun da iyi sağım yapabileyim diye sözde.
Ama makina çifli olduğu halde çift göğüs sağım performansı çok düşük hatta tekinde vakım gücü düşüp çıkıyor arada. Arızalı diye aldığım bayiye gittim bugün kontrol ettiler arızalı deyip yeni makina verdiler bana. Ordayken denettiler ama orda bile tek göğüs vakumu sıkıntılıydı. Ben genel performansı da beğenmediğimi ve bir haftalık kullanım bedelini kesip iade almalarını istedim. Bin dereden su getirdiler ve 500 liralık bir aylık kiralama aldıkları paradan 150 lira hakkınız kalıyor o da ibana daha sonra gönderilecek diye zırvaladılar.
Ve yetkili kişiyi telefonda arayıp memnuniyetsizliğimi kibarca dile getirmeme rağmen ne derdi vardıysa kadının beni resmen tesrleyip azarlayıp ordan kovmaya kalkıştı telde!!
Hastane tipi süt sağma makinası bakanlara şiddetle tavsiyem Lansinoh elektirikli çifli olan üründür. Onu da bir arkadaşımdan alıp bir ay kullanmıştım ve sözde hastane tipi diye sattıkları Spectra yanından bile geçemez arkadaşlar benim param çöp oldu bin pişmanım ve sizler de pişmanlık yaşamayın diye bilgilendirme amaçlı paylaşmak istedim🙏🏻