Bizde 2side var 8aylik nerdryse mama sandalyesini yerinden kaldırıyor çok güvenilir değil. Mama oturagini hem banyoda kullanıyorum hem oturma odasında ara öğün yedirirken. Mama sandalyesini daha çok mutfakta iş yaparken oturyuyorum gözümün önünde olsun diye. Ama asla tek bırakılmaz. Oturagin vakumlu altliklari var yerden kalkmıyor düşme riski hemen hemen uok