Biz mama desteğiyle gidiyoruz malesef sütü başta almadı sonra sadece sütle de kilo almadı hatta geçen hafta gittik 5900 bebek bugğn gittik 5700 olmuş mamayı azaltmıştım çok üzülüyorum, doktor 30 cc sağıyprum diyince yeter sütün dedi anlamadım yetmiyor çünkü bazen 60 çıkıypr azen 100 bazen sadece 2memeden 30 cc çıkıyor mamadan başka çarem yok diye kabullendim artık solgar tablet humana bestlak ne varsa kullandım ama yok hele sol meme reddi yaşoyoruz orayı sürekli sağmak zorundayım annem başımda solu veröe artık eziyet ediyosun diyo ama kesmek istemiyorum sağıyorum az çıkınca üzülüyoeum sağmasam cnm yanıyor bnm bebek hep tembeldi hiç bitirmiyor memedeki sütü şükür bu kadar tuttuğuna seviniyorum ama artık herkes süt yaramıyor diyor o beni çok üzüyor