15 aylık bir kızım var. Eşimle ayrılık surecindeyiz. Memlekete geldik kızımla. Ve buraya geldik geleli resmen bana yapışık hale geldi. Bir saniye yanımdan ayrılmak istemiyor gece belki elli defa uyanıyor. O kadar yoruldum ki. Zaten zor bir dönemden geçiyoruz ve anlam veremiyorum. Bir yandan diş çıkarıyor o mu tetikledi bilmiyorum. İştahı da sıfır hiç bir şey yemek içmek istemiyor nolur bir akıl verin ne yapsam düzelir ? En azından uykusu ve iştahı eski haline gelse yeter bana