Cennet_annesi Babyarask sadece yeni doğanda olmuyor ki 1 yaşından sonra da olabiliyor mesela kızımda da oldu ciktikca yavaş yavaş temizleyin bi müddet sonra bitiyor zaten hakiki zeytinyağı sürün biraz bekletin sonrasında tarakla temizleyin ☺️
Nurahsen Babyarask benim kızım da zeytinyağı hiç işe yaramamıştı. Konak tarağı da aynı şekilde banyodan sonra tırnağımla hafif hafif kazıyıp çıkarttım bi daha olmadı
2709K Babyarask Mustelanın konak şampuanı var ve zeytinyağı sürüp bi 15 dk bekleyip tarakla iyice tara bende canı acır diye derisine değdiremiyordum ama acımıyor korkma tabi aşırı bastırma da 😂 Anne olarak anlarsın yaa zeytinyağı tek çözüm 😍
BuseBlt Babyarask bizim de 2-3 kere oldu tam temizliyorum 1 hafta so Ra falan tekrar oluyro 4-5 aylıkken falan zeytinyağı sürüp tariyordum ama işe yaramadı. Mustela konak şampuanı ile geçti
ada33 Merhaba duştan yarım saat önce doğal zeytinyağ sürün sonra yıkayın ve Konak tarağıyla yavaş yavaş tarayın bir kaç kez bu şekilde yapınca geçecek
hilalhanim Babyarask Mustela konak şampuanı çok iyi maliyetli gelirse Saf zeytinyağı sürüp bekleyip tarakla alabilirsiniz
Babyarask Gorumcem vermis oglunda kullanmisti ama 1 sene falan olmus alali skt gecmis midir daha dopdolu hilalhanim
amansallagitsin Babyarask bioderma nemlendircin kullandim ben gecmisti doktorum onu tavsiye etti zeytinyag pek is gormedi
Byz2019 Babyarask benim kızımdada çıkmıştı 2 aylıkken duştan önce bolca bebe yağı sürüyordum 1 saat sonrafalan konak tarağıyla tarıyordum tertemiz oluyordu
hilalhanim Babyarask son kullanma tarihinden sonra 6ay daha kullanabilirsiniz zaten uzun tarihli oluyor