Merhaba herkese 6.5 yaşındaki kızım çok güzel resimler çiziyor hayal gücü çok geniş merak ediyorum şimdiki çocuklar maşallah çok akıllı hepsi mi böyle çiziyor yoksa yeteneği mi var herkes çok güzel çiziyor yaşına göre vs diyorlar resim yeteneğini geliştirmek için ne yapabiliriz bire başlıyor bu sene nasipse. Ben şu yaşımda bile berbat çiziyorum 😁😁