Kızlar kızım iki haftadır kreşe başladı yarım gün oryantasyon süreci deydi eşimle gidip konuştuk 1500 olarak anlaştık fakat verdikleri sözleşmede 1750 yazıyor bunu sorduğumda 1750 yarım gün fiyatı dediler ben hayır 1500 olarak konuşmuştuk müdür hanımla dedim sahibine yarın bı ona sorun diyor bir de 1500 ekstra kırtasiye masrafı hadi kırtasiye masrafı söylenmişti zaten verecektim lakin 1500 olarak anlaşılıp 1750 denmesi hiç etik gelmedi demek ki herkesle farklı anlasiyorlar bir arkadaşım kızını yolluyor bu ikinci yılı 1750 TL ye anlaşmış ama asgari ücretler artmadan ama içim bı iskillendi demekki isedokleri gibi indirim yapılabiliyor diye demem şu ki sizce 1500 diye anlaşıp 1750 söylemeleri ne mana yani baktılar çocuk gelip gidiyor memnun da kaldık göndermek istiyoruz sizce bu mu etkiledi nasılsa yollayacaklar mantığı böyle bı kuruma guvenebilir miyim tecrübeli anneler sizce nedir bunun açıklaması