Arkadaşlar oğlum 15 aylık ve ben 10 gün sonra işe başlayacağım.Bakıcı arayışındaydım, bir internet sitesinden ilan vererek bakıcı bulmaya çalıştım.Bir bayanla anlaştık,verdiği referansları aradım olumlu dönüş aldım.Haftaya ben evdeyken, alışma sürecinde oğlumla vakit geçirecek.Nelere dikkat etmem,neleri gözlemlemem gerekiyor?
Bir de sabıka kaydı isteyelim diye düşündük.Haftaya yüz yüze söyleyeyim dedim ama yanlış anlaşılmaktan da korkuyorum.Ev adresi,TC kimlik nosunu felan alacağım tabiki.Öyle zor ki yabancı insana emanet etmek.Ben yokken çocuğu alır götürürse naparım diye düşüncelere daldım.
Tecrübeli annelerden yardım istiyorum.