Hatice_551 merhaba. aglatmadan uyku eğitimi verenleri hariç tutarak yazıyorum. siz bbeğinize uyku eğitimi vermişsinz zaten ve malesef ağlatmışsınız hatta yorulurcasına ağlatmışsınız. bu bebeğinizde nasıl etkiler yaratacak bilmiyorum ancak zaten yanlıs yapmıssınız bir şekilde öğrenmiş atak bitince düzene devam edersiniz. 4 ay egitim için çok erken olmakla birlikte bu uyku eğitimi denen şey çok ince bir çizgi travma haline dönebilir ileride yaşayacağı ilişkileri bile etkileyebilir kaybetme korkusu, yalnız kalma korkusu, vazgeçememe vs.