En iyisi uyku ve bol su tüketimi, etraftan da sütün az vs diyenleri sakın takma olan sütünü de kesme üzülüpte.
Benim bebeğimde çok ağlardı 1 ayın sonunda ogrendim ki açlıktan değil kolik olduğu içinmiş çok sık emdikçe de gazını atamadığı için daha çok rahatsız oluyolar. Mamaya başlamadan önce bi doktora danışın bence belki yetiyodur sütünüz. Emzirdikçe zamanla çoğalıyo zaten