Asafveannesi1 ben bu su işine de öyle aşırı inanmıyorum bebeğim doğduktan sonra 2. ayına kadar o kadar iyiydi ki süt miktarım öyle planlı programlı ne su içtim ne dinlenebildim,ilk zamanlar o kadar çok bebeği görmeye gelen oldu ki 25 gün boyunca gelen giden oldu ve ben hiç dinlenemediğim halde şelaleydi.Şimd ne gelen var ne giden o günlere nazaran dinleniyorum ama azaldı biraz:/