Nereleregidem Benim bebeğimde de yine aynı sorun var ve genellikle akşam saatlerinde oluyor.Memeyi emiyor çıkarıp ağlıyor ,tekrar almak istiyor tekrar çıkarıyor,bizimki gazdan .Ben sakinleştirip ayağımda sallıyorum,sanırım sallamanin etkisiyle gazı atıyor,uyanır uyanmaz memeyi veriyorum