Bugün 1 aylık kontrolümüz vardı reflümüz varmış zaten belirtilerinden farkediyordum çok sık kusuyor böylede emdiğini kusuyor gibi, kilo alımı iyiymiş ama. Bilmiyorum:( bende de reflü vardı ah hatta ameliyat bile oldum reflümden nasıl geçer ne gibi önlemler almalıyım doktor yatak almayın yatağına eğim verin dedi ama. Çok kafama taktım. Bir de hepatit b aşısı olduk bu aşı uyku yapar mı normalde bebeğim hiç uyumuyor gündüzleri ama bugün hep uyudu gözünü açamıyor ?