Çok gec girdum postunuzu biz 3 aylikken gittik halada asilarini falan onda yaptiriyoruz cok iyi bi doktor cokta ilgili sorulara whatsapptan yogunluktan gecte olsa mutlaka donus sagliyor hatta yazin sehir disindaydik 5 ay boyunca muayeneye gitmememize ragmen sorularima cevap verdi