myangelgirl Slm kızlar gece beslenmesi zararlı mı gerçekten dün bir tanıdıgım öyle dedi gece kalkıyor mu dedi acıkınca kalkıyor mama yiyip uyuyor geri dedim reflü yapar dedi doğru mu bu arada 8 aylık bebeğm
ruveydatas myangelgirl bi arkadaşımın bebeği kulak enfeksiyonu oldu şuan . Doktor emzirme demişti diş için huysuzlanmaya başladı oda verdi geceleri mecbur şimdi enfeksiyon olmuş
Dilruba_1 amansallagitsin yatarak derken biraz açar mısınız? Biz 50 günlüğüz geceleri bir kere kalkıyor mamasını yatarak içiyor gündüzde yatarak emziriyorum hep bir problem mi oluşur yatması konusunda?yani şu ana kadar bir problem görmedim de..
amansallagitsin Dilruba_1 sizin memenizd2 yatarak emzirmesinde herhangi bi problem olmaz ama mama ile beslenen ve yatarak verilen mama genelde kulak enfeksiyonu yapar biraz dik acidan mama vermek gerekir yani soyle diyim hani yatarak emsiriyorsunuz ya mamayi ole degilde brz daha dik pozisynda vermk gerekr
Dilruba_1 amansallagitsin biraz dik acidan mama vermek gerekir Evet yenidoğan döneminde hep reflü yatağı gibi hafif eğimli ana kucağımız vardı onda verirdim mamasını ama şimdi 2. Aya yaklaşırken normal yatar pozisyonda içiriyorum hep ama bi problem olmadı kulak enfeksiyonu belirtileri nelerdir acaba..yine ana kucağında veririm olmazsa bilmiyordum riskini
amansallagitsin Dilruba_1 kulagi akmasi surekli eli kulaginda olmasi kulagin cekistirmesi sacini cekmesi huzursuz olmasi aglamasi surekli bi yeri agrircasina sizn gine dkkt edin hem bogulmasina sebep yatarak mama vermek dik pozisyom her zaman iyidir