Herkese merhaba,küçük bebeğim var ve emziriyorum.Bugun inanılmaz ağrılı bir boyun tutulmasi yaşadım,ilaç kullanmam lazım yoksa bebeğimi kucağıma dahi alamıyorum,kas gevşetici içsem süte geçer mi? Kas gevşetici içip emziren arkadaşlar var mı aramızda ? 😔😔