Arkadaşlar şuanda ne yapacağımı bilmiyorum . Bebeğim tam 6 aylık tadımlara felan geçeceğiz dışkısında kan olduğu için gastroya gitmiştik o da tahlil felan yaptı mama ya başla dedi ben 3 haftadir diyetteydim zaten 6 hafta daha uzadı diyetim . Mama raporunu yazdı aldık bugün . Ama benim zaten sütüm var ve çocuğa yetiyor öyle bir huysuzluğu felan yok benim yine de bu mamayı vermem gerekiyor mu ? Bu mama takviye mi oluyor yoksa tedavi amaçlı mı oluyor ?