Erdemir 1 yaşını geçtiyse çok da kafanıza takmaniza gerek yok. Demek ki ek gıdaya iyi adapte olmuş. Tabii diş ile alakalı geçici bir durum da olabilir. Ama ek gıdayı seven bebekler genelde mama ya da anne sütünü erken bırakıyor. Benim kızım da anne sütünü bırakmıştı bir yaşını doldurunca. Doktoru normal olduğunu,bazı bebeklerin erken bıraktiklarini söylemişti. Bebekten bebeğe değişen bir durum.