Benim bebeğimde anne karnında enfeksiyon kapmış, doğduğunda küveze koydular entübe ettiler damardan beslediler, hiç ten teması yaşayamamıştım, unutabilmesi için tanışamamıştık bile, sütüm yerine serum ile besleniyordu, şimdi o süreci hatırlar iken bile göz yaşlarıma hakim olamıyorum, şimdi ise çok şükür evimizde beşiğinde uyuyor ve beni emiyor, ben o süreçte sütümü hep 2 saatte bir sağdım, olabildiğince moralimi yüksek tuttum kaliteli beslendim ve sağdığım sütleri sakladım buzlukta, lütfen sende üzülme halsiz kalma ki bebeğin taburcu olduğunda sağlıklı kal