yazgulu123 RaYaOm mama yediriyorsan 1 2 damla vermelisin pamukçuk olur. Zaten verdiğin ağzının kenarından akıyor. Şahsen benimki çok ilerlemişti kanıcak şekilde. Ağzına damla su vererek iyi geldi
Kremaininannesi RaYaOm bn bebeğimi 10 günlükken kontrole götürdüğümde çocuk doktoru demişti verdiğiniz mamanın %30u kadarda su verin hava sıcak diye o yüzden veriyorum hergün mama+anne sütü alıyor
Poyrazin_annesii Minikbirkus-123 bn içme suyunu kaynatıp verıyorum. Ama mamasını hazırlarken cesme suyunu kaynatıp yapıyrm
Evin14 RaYaOm bence kesinlikle ver kimseyi dinleme ben vermedim şimidi kızım 4 aylık ama asla su içmiyor keşke verseymişim şimdi zorla bir kaç damal😔
Sema1503 RaYaOm hamileyken bende çok karşıydım ama doğumdan sonra kendim verdim oğlum 1 bucuk aylıkken günde 1 çay kaşığınla başladım şuan 4 aylık malum havalar aşırı da sıcak susadığını düşündüğümde veriyorum az az belirli bi miktarı yok.