Biz3kisiyiz_ Biberonla beslemeyi nasıl yapıyorsunuz? Mesala sütümü sağıp veriyorum ya da mama sıcaklığını ayarlıyorum ama bebiş onu bitirene kadar soğuyor tekrar aynı ısıya getirmek mı gerekiyor?
Birberenannesi Biz3kisiyiz_ ben de bazen sağıp veriyorum normalde 3 saat beklese sorun olmaz ama bu havalarda değil tabi. Bu sıcaklarda 1 saatten fazla tutma canım eğer 1 saatten fazla durması gerekiyorsa dolaba koy ısıtır verirsin içeceği zaman.
Biz3kisiyiz_ myangelgirl sütümü sağıp verdiğimde beklediginde 1 saat falan böyle kesik kesik oluyor ama o sorun olur mu
Karanhulya Şuan havalar sıcak normal içme suyunu kaynatmıyorum normal haliyle soğuk veriyorum serinlesin . Bebegım 8aylık
Biz3kisiyiz_ Birberenannesi mesala dolaba koyuyorum beslenmesi geldiğinde ısıtıyorum yarısını bitirmemiş onu tekrar dolaba koyup tekrar ısıtıp verebilir miyim ?