RaYaOm https://resimyukle.io/r/F0PwZKpwDe Kızlar 39 günlüğüz göbek deliği normal olması gerektiği gibi mi
Simayelisa RaYaOm benim bebiste 36 günlük onunda böyle neden böyle bişey sordunuz ki tuhaf bulduğunuz bişey mi var acaba 🤔
RaYaOm Simayelisa ilk çocuğum ve hiç bir bilgim yok tek başıma bakiyorum sorun olurda anlamam diye korktum ondan sordum 😅 göbek bağı düştükten sonra iyi mi baktim bilmek istedim
Simayelisa RaYaOm anladım benimde ilk çocuğum bende tekim siz öyle sorunca bende merak ettim ,😂😂 baktım benim kızında boyle