Merhabalar bebeğim 2ay 9 günlük. Doğduğundan beri gündüz uykuları sıkıntılıydı ama bir şekilde uykuya dalıp 2-3 saat uyurdu. Hatta emzirmek için ben uyandırırdım. Yaklaşık 10 gündür gündüz uykusu kalmadı.😬 uykusuzluktan perişan oluyor, sürekli esniyor, elleriyle gözlerini ovuşturup saçlarını çekiyor. Memeye geldiğinde gözleri kapanıyor ememiyor. Gel gör ki bir türlü uykuya dalamıyor. En fazla 15dk sürüyor uykusu. 15 dakika sonra mutsuz bir şekilde ya da ağlayarak gözünü açıyor. Çocuk uyumak istiyor ama olmuyor. Atak haftasındandır geçici bir durumdur dedim ama atak haftası biteli 2 gün oldu bu durum devam ediyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Fikir verirseniz bana çok mutlu olurum😌