Buse18062 Arkadaşlar oğlum 4 aylık ve ben ve eşim dışında yabancı birini görünce ağlıyor, yaşayan önerisi olan var mı
havinimilkgozagrim Buse18062 merhaba. Benim kızım 10 aylık. Yaklaşık 5 aydır oda yabancılara ağlıyor. Babası ve ben hariç. Yabancı bilmesi normal. Hatta iyi demişti doktorumuz. İnsanları ayırt edebilmesi güzel bişeymiş. Çoğu bebeğin yaşadığı bişey bu. Takılmayın bence.